[rosedu-general] RFC/CFP limbaj discuții online

Veaceslav Munteanu veaceslav.munteanu90 at gmail.com
Wed Jul 17 12:05:39 EEST 2013

2013/7/17 Alexandru Juncu <alexj at rosedu.org>:

> Well.. nu  chiar. Din punct de vedere PR (a se citi Facebook), aparent
> au început să ne urmărească și entități străine (Google, Facebook,
> Intel).
> Și dacă vorbim de GitHub, acolo chiar ar trebui să folosim engleză
> pentru că dacă vrem să împingem (:P) codul pe râu în sus (ok, nu știu
> cum să traduc upstream) commit-urile nostre ar trebui să poate fi
> citite și de alții. De asemenea, chiar dacă e vorba de un proiect
> intern, gen wouso, și acolo ar trebui să folosim engleză pentru că,
> s-ar putea ca la un moment dat să fie folosit și în afară României.

Ok, cu commit-uri în engleză sunt deacord. Însă cred că e prematur să
migrăm tot în engleză.

> Hmm..Nu înțeleg. E argument pro sau contra?

E argument contra... pentru că dacă sunt membri care nu știu limba
română, ar trebui să scriem în engleză.
Până când toți știu româna și nu e o necesitate să schimbăm în engleză.

> Yah... about that... no. Also, Facebook are translate?

> De acord, dar nu și gând nu are sens. A aduce la nivel internațional
> un proiect fabricat în România, e un succes pentru mândria națională.
> A nu lăsa pe nimeni să se joace cu jucăriile noastre pentru că nu știu
> limba,  nu e câștig pentru nimeni.
E posibil de oferit și o descriere in engleză acolo unde este necesară
vizibilitate.
Dar pentru CDL, cum s-a dat exemplu, care e sensul să scrii toate
anunțurile în engleză
când e orientat exclusiv pentru studenții de la Poli?

p.s. De ce primesc bounce-uri de la rosedu-general? Nu sunt în listă?