[rosedu-general] [Important] Decommission old rosedu.org sites

Alexandru Juncu alexj at rosedu.org
Mon Jul 15 15:26:37 EEST 2013

2013/7/15 Mihai Maruseac <mihai.maruseac at gmail.com>:

> Nu am început asta acum 2 ani? Știu sigur că am migrat wiki-uri si
> proiecte pe GitHub.
>
> Anyway, mail me dacă vreți un repo GitHub cu:
>   * nume repo
>   * persoane care necesită drepturi depline asupra repo-ului
>
> Pentru toate repo-urile configurez și bot-ul de IRC.

Teoretic da, practic nu prea. Știu că mă apucasem eu la un moment dat
de mutat lucruri despre wouso de pe redmine pe github, dar mi-am dat
seama că nu știu ce ar trebui mutat și ce nu :|
Am realizat că nu prea e muncă de făcut de o persoană și trebuie
distribuită la responsabilii fiecărui proiect pentru că fiecare știe
ce se întâmplă pe acolo.