[rosedu-general] [Important] Decommission old rosedu.org sites

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Mon Jul 15 15:23:07 EEST 2013

2013/7/15 Alexandru Juncu <alexj at rosedu.org>:
> Aș vrea să începem cu două astfel de proiecte:
> * projects.rosedu.org (redmine)
> * git.rosedu.org (gitweb/gitossis/whaterver it's called)

Nu am început asta acum 2 ani? Știu sigur că am migrat wiki-uri si
proiecte pe GitHub.

Anyway, mail me dacă vreți un repo GitHub cu:
  * nume repo
  * persoane care necesită drepturi depline asupra repo-ului

Pentru toate repo-urile configurez și bot-ul de IRC.

--
MM
"All we have to decide is what we do with the time that is given to us"