[rosedu-general] Echipă de fotbal

Andrei Maruseac andrei.maruseac at gmail.com
Thu Jan 24 10:41:21 EET 2013

Salut,

Am creat un nou doodle[1] pentru a stabili o zi în care sa mergem la
fotbal. Pentru a decide o zi, trebuie să fim cel puțin 10 oameni
disponibili în acea zi. Dacă vremea ne va permite, vom juca pe
terenurile din Crângași. Dacă nu, poate găsim o sală/teren acoperit.
Din punct de vedere al orei, eu mă gândesc ca dacă ne decidem la o zi
din cursul săptămânii să jucăm seara (începând cu 17:30-18) iar
sâmbăta și duminica să jucăm după prânz (ora 14-15). Orice altă
propunere e binevenită.

[1] http://doodle.com/ty8naktw8mxrykiq

Mulțumesc,

Andrei