[rosedu-general] [members] Organizare - software tool

Robert Dolca robert.dolca at gmail.com
Tue Jan 22 16:39:29 EET 2013

Si Atlassian are un program prin care ofera tool-ul lor gratuit (si
gazduire pentru el) proiectelor open source [1]. GreenHopper are
aceleasi featureuri ca si Trello doar ca este mai flexibil [2].

[1] http://www.atlassian.com/opensource/overview
[2] http://www.atlassian.com/software/greenhopper/overview

Robert Dolca