[rosedu-general] Workshop de vara

Andrei Petre p31andrei at gmail.com
Sat Jan 19 12:40:01 EET 2013

2013/1/18 Gabriel Voicu <voicu_gabriel at ymail.com>:
> Dealtfel, putem da email-uri la diverse companii din Bucuresti sa ii rugam sa trimita ingineri
> sau oameni din management (UberVu, Adobe, TeamNet s.a.) care sa tina prezentari.

Cool ideea de workshop, sunt intalniri pe care le fac cei de la Agile
Works cum a spus si Gabi care se axeaza pe lucruri din astea, cautati
pe meetup daca suna interesant. :)

Cu cei de la uberVU pot vorbi eu, doar sa fie clar ce vrea sa ofere
cursul, sa stiu ce intreb. Sau e mai bine invers, sa se stie ce
resurse sunt available, ca sa se decida cursul?

Eu pana acum am mers pe primul principiu, si apoi ca "las ca se
rezolva restul" odata ce e un plan facut.

--
Andrei Petre