[rosedu-general] Workshop de vara

Gabriel Voicu voicu_gabriel at ymail.com
Fri Jan 18 19:02:03 EET 2013

On Jan 18, 2013, at 6:41 PM, Mihai Barbulescu wrote:

> Nu ai pus nici un link (asta daca aveai intentia sa pui vreun link)!
>
> Si eu sunt de acord cu ideea lui Catalin, am sa ma gandesc pe cine
> putem aduce la acest workshop, pana atunci, daca exista pasionati sau
> cunoscatori ai domeniului, sa vina aici cu idei de continut!

Salut,

Si mie mi se pare tare ideea lui Catalin (felicitari pentru initiativa)!

In primul rand mie aici mi s-ar parea ca aceasta idee ar trebui sparta in 2
workshop-uri diferite :

- Primul de design patterns si code quality, unde practic sa se studieze
componentele ce tin de management-ul proiectelor la nivel de cod
- Al doilea de team management, unde sa se studieze metodologii de lucru /
coordonare a echipelor software

Desigur, merge sa le si unim, acum depinde destul de mult de nivelul de informatie
la fiecare.

Ca si persoane care ar putea sa sustina prezentari, primele persoane care imi vin in minte:
- Cineva de la Agile Works (Alex Bolboaca, Maria Diaconu, Adrian Bolboaca, etc.)
- Dan Serban

Dealtfel, putem da email-uri la diverse companii din Bucuresti sa ii rugam sa trimita ingineri
sau oameni din management (UberVu, Adobe, TeamNet s.a.) care sa tina prezentari.

Daca voi fi in Romania in acea perioada ma voi implica si eu in acest workshop.

Numai bine!

Gabi