[rosedu-general] Concurs de ciclism - Prima evadare

Mihai Bivol mm.bivol at gmail.com
Tue Jan 15 12:41:23 EET 2013

În data de 14 ianuarie 2013, 22:05, Costash <costashsrc at gmail.com> a scris:

> Noroc că m-am dus până la urmă să îmi cumpăr bicicleta fix cu o zi înainte
> de concurs.

> Laura, te oferi? :)

> Chiar e fun, dar și foarte obositor pentru posterior pentru cine nu e
> obișnuit :D
> Susțin și eu ideea cu antrenatul, că anul trecut am fost praf fără pic de
> antrenament :(

Mă fac bine și we're in business. Ca mic antrenament, era rămas marcat
în toamnă un traseu în Tineretului de la Red Bull Moontime Bike[1]  și
mai dădeam ture pe acolo. Nu se acoperă aceeași distanță ca la Prima
Evadare, dar este destul de tehnic traseul.

Și dacă tot suntem destul de mulți și avem dorința de antrenament,
Putem găsi un traseu pe care să-l facem mai pe la munte :).

[1]http://www.youtube.com/watch?v=HqifdiMNxi0

Mihai