[rosedu-general] Concurs de ciclism - Prima evadare

Andrada Georgescu andradaq at gmail.com
Mon Jan 14 21:59:26 EET 2013

2013/1/14 Andrei Duma <andrei.duma.dorian at gmail.com>:
> Sugera sa inchiriezi de mai devreme, cred :) Ca sa te antrenezi, poate o_O

Bună!

Nu vă luați după Laura: Laura e rea (bine, are și puțină dreptate în
cazul de față).

Vă lămuresc eu cu bicicletele de închiriat. Așa am zis și anul trecut
pentru cei ce nu aveau că sunăm, rezervăm, închiriem, toate bune. Am
sunat cu 1 lună înainte să facem rezervare (nu mai știu exact la ce
companie), s-au uitat la noi că cum închiriere de pe acum, să sunăm
mai încolo. Am sunat cam cu 1 săptămână înainte (aici și greșeala
noastră că am amânat atât) și, desigur, nu mai aveau!

În concluzie, trebuie să sunați dinainte și să stați pe capul lor. Aș
vrea să găsesc linkurile de închiriat biciclete pe care le
colecționasem anul trecut, dar nu mai dau de ele. Găsiți la [1] și [2]
2 liste cu cam toate centerele din București:

Și nu uitați că trebuie să faceți rost și de o fată pentru echipă. :-)

E super-super fun, așa că vă recomand să încercați! AlexEf, sunt
sigură că vei fi un șef de trib super! :-D

[1] http://bicla.ro/inchirieri-biciclete-bucuresti/
[2] http://www.extremeaddict.ro/mtb_bmx/inchirieri-biciclete-mtb-1.html

Andrada