[rosedu-general] Anul 2012 in retrospectiva

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Wed Jan 2 15:37:43 EET 2013

Laura Vasilescu <laura at rosedu.org> writes:
> La mulți ani!
>
> Profit de începutul de an ca să vă transmit, faptul că suntem super!
> Cu acest 'prilej' vă transmit și mulțumiri pentru activitatea
> excelentă din ultimul an și ... la mai mare!
> Anul 2012 pentru ROSEdu a fost un an minunat! Împreună am reușit să
> realizăm o grămadă de lucruri, iar ROSEdu a crescut semnificativ! :D

GG, everyone! Este impresionant cât de multe lucruri s-au petrecut în
ultimele 12 luni. Multe persoane sunt active în comunitate/asociație
doar de un an de zile și deja au făcut lucruri care nu încap pe degetele
de la mâini (poate și picioare :-P).

Un an bun, prosper și plin de inițiativă și entuziasm tuturor!