[rosedu-general] Anul 2012 in retrospectiva

Laura Vasilescu laura at rosedu.org
Wed Jan 2 13:10:17 EET 2013

La mulți ani!

Profit de începutul de an ca să vă transmit, faptul că suntem super!
Cu acest 'prilej' vă transmit și mulțumiri pentru activitatea
excelentă din ultimul an și ... la mai mare!
Anul 2012 pentru ROSEdu a fost un an minunat! Împreună am reușit să
realizăm o grămadă de lucruri, iar ROSEdu a crescut semnificativ! :D

Aș vrea să menționez cele mai importante _lucruri_noi_ realizate de
ROSEdu în 2012:
* curs de Web development (WebDev): 2 ediții [1]
* curs de Android (împreună cu oamenii de la IP Workshop) [2]
* curs SoftwareIsFun pentru elevii de liceu (împreună cu ACS,
sponsorizat de Google) [3]
* burse la RSoC (8 burse a câte 4200 RON) [4]
* școala de vară OSSS (împreună cu grupul Systems din facultate) [5]
* workshop de System Administration [6]
* workshop de Kernel Programming [7]
* workshop de Database System Design [8]
* workshop de Algoritmică [9]
* am fost la OSOM, la Cluj [10]
* am fost la școala de vară IP Workshop, la Călimănești [11]
* am fost la școala de vară Informatica la Castel, la Arad [12]
* am fost la Programatica, în București [13]
* am început să colaborăm cu cei de la Construcții și am organizat un
Linux Install Fest la ei
* am fost parteneri pentru The Sponge [14]
* am fost parteneri media pentru DefCamp [15]
* am ajutat la organizarea hackathon-ului "UPB vs. FMI" [16]
* am început un parteneriat cu Intendo, pentru participarea la cursuri
de dezvoltare personală  [17]
* am sistematizat tot felul de proceduri pe Google Docs și, astfel, am
reușit să ne organizăm mai ușor și să transmitem idei pentru ediții
viitoare
* am început să folosim intens GitHub pentru proiecte [18]
* am trecut site-ul ROSEdu pe GitHub + Jekyll
* am reorganizat paginile pe Facebook și am trecut, din nou, la
crearea unor pagini individuale în jurul cursurilor ținute; vrem
astfel să creștem mici comunități axate pe diverse domenii
* am fost în 4 excursii, cu diverse 'pretexte'
* am avut sponsorizări și parteneriate cu companii precum: Adobe,
Google, BitDefender, Ixia, Eau de Web, Allevo, Korect Software
Solutions, CRISoft
* avem un parteneriat solid cu ANIS, care ne-au ajutat întotdeauna să
reușim să găsim sponsori [19]
* pe partea de Asociație, ne-am consolidat din punct de vedere fiscal,
juridic și legal; am apelat la consultanță juridică, am contractat un
avocat și avem un contabil nou

Pe lângă acestea, s-au regăsit și activitățiile deja cu tradiție: CDL,
WoUSO, TechBlog, RTT, LIF, hackathoane etc.

La un 2013 cât mai bun! Suntem super! :D
Laura

[1] http://webdev.rosedu.org
[2] http://android.rosedu.org
[3] http://cs4hs.cs.pub.ro/wiki/softwareisfun