[rosedu-general] Fwd: Propunere de parteneriat - Ateliere Fara Frontiere

Constantin A. Tudorica tudalex at gmail.com
Wed Feb 27 19:36:58 EET 2013

On Wednesday, 27 February 2013 at 15:51, Sorina - Gabriela Sandu wrote:

> Și eu cred că este o idee super și că ceea ce fac ei este foarte tare
> și că ar fi super să ne implicăm :P
>
> Eu personal, nu știu dacă voi avea suficient timp chiar în fiecare
> săptămână, dar mi-ar plăcea ca măcar din când în când să pot să ajut
> :)

+1 si cred ca ar mai fi persoane in aceeasi situatie

> Laura, așteptăm mai multe detalii după ce discuți cu Ioana, mai ales
> chestii de logistică, unde ar trebui să mergem, ce facem exact, etc.

Da, exact. Eu nu ma prind daca noi ii invatam pe ei sa instaleze si sa foloseasca linux sau ajutam la instalarea linuxului? Daca e doar o operatie de instalare cred ca am putea organiza un fel de linux install fest la care sa participe mai multa lume.