[rosedu-general] Fwd: Propunere de parteneriat - Ateliere Fara Frontiere

Sorina - Gabriela Sandu sandu.sorina at gmail.com
Wed Feb 27 15:51:01 EET 2013

Hello,

2013/2/27 Laura Mihaela Vasilescu <laura.vasilescu at rosedu.org>:

> Hai că-i răspund Ioanei Rusu la mail :)
> Vă pun (pe Andrei și pe Bogdan) la CC ca puncte principale de contact :P

Și eu cred că este o idee super și că ceea ce fac ei este foarte tare
și că ar fi super să ne implicăm :P

Eu personal, nu știu dacă voi avea suficient timp chiar în fiecare
săptămână, dar mi-ar plăcea ca măcar din când în când să pot să ajut
:)

Laura, așteptăm mai multe detalii după ce discuți cu Ioana, mai ales
chestii de logistică, unde ar trebui să mergem, ce facem exact, etc.

Sorina