[rosedu-general] Design pentru rollup

Laura Mihaela Vasilescu laura at rosedu.org
Sun Feb 17 00:25:59 EET 2013

2013/2/17 Bogdan Calapod <bogdan5844 at gmail.com>:
> [2] este varianta de care am discutat mai devreme, cu toate logo-urile
> + logo-urile proiectelor. Nu știu de ce, dar după ce m-am chinuit vreo
> 3 ore, mi se par înghesuite. Am încercat să le mai aerisesc, but
> something still looks funny.
>
> [1] - http://img827.imageshack.us/img827/8431/model1t.png
> [2] - http://img820.imageshack.us/img820/5549/model2d.png

Great work!

Mie îmi place destul de mult [2]-ul. Cred că arată "funny" logo-ul
CDL. Poate mutat undeva între cel de la RSoC și TechTalks (pe
verticală) și centrat încât finalul de la "Upstream Challenge" să-i
pice pe mijloc (pe orizontală) ?

De asemenea, cred că ar trebui trase toate puțin mai jos? Mi se pare
prea "sus" logo-ul ROSEdu.

Încă o dată, arată foarte tare!

Laura