[rosedu-general] Design pentru rollup

Bogdan Calapod bogdan5844 at gmail.com
Sun Feb 17 00:13:13 EET 2013

Revin cu încă două variante.

[1] este o încercare fără logo-urile de fundal. Am încercat ceva în
genul celui de la Firefox, dar ei având logo-ul în aspect 1:1 a
încăput mai bine logo-ul pe un format tall, așa că pentru al nostru am
mai adăugat niște elemente de design, ca să nu pară prea gol.

[2] este varianta de care am discutat mai devreme, cu toate logo-urile
+ logo-urile proiectelor. Nu știu de ce, dar după ce m-am chinuit vreo
3 ore, mi se par înghesuite. Am încercat să le mai aerisesc, but
something still looks funny.

[1] - http://img827.imageshack.us/img827/8431/model1t.png
[2] - http://img820.imageshack.us/img820/5549/model2d.png
Calapod Bogdan Marius - Photographer, designer, freelancer.
www.faceboook.com/cbogdan.photos
www.flickr.com/calapod_bogdan
http://senvalora.wordpress.com

În data de 16 februarie 2013, 18:53, Vartolomei Nicolae
<nvartolomei at gmail.com> a scris: