[rosedu-general] Tricouri ROSEdu (was "Salut")

Oprea Matei eu at opreamatei.ro
Fri Apr 5 14:41:32 EEST 2013

Hello,

Am primit mail inapoi de la cei cu tricourile. Din pacate, el ajunsese in
spam, de mai demult dar nah ... cum nu-l verific, n-aveam cum sa stiu ca
mi-au dat reply. Azi i-am sunat si m-au informat ca l-au trimis.

Toate tricourile sunt disponibile, mai putin cel al Alinei Vladutu.

Va rog sa va mai uitati inca o data pe lista ( mi-au recomandat sa fac asta
) [0]  si daca nu e corect ceea ce am trimis sa-mi ziceti ( eram somnoros
cand am facut-o :)) ).

Tricourile vor arata asa [1], pentru cei ce nu stiu.

Banuiesc ca in tabel nu au trecut si costul in parte al fiecarui tricou, ci
doar cat costa brodatul caci altfel nu-mi explic de ce sunt trecute preturi
gen 5 lei, 6 lei ... etc.

[0] -
https://docs.google.com/a/opreamatei.ro/spreadsheet/ccc?key=0AgmHR8iGw76EdGhYN295Q3NQMjZLX1AxX0dYWGRsU2c#gid=0

[1] -