[rosedu-general] Microsoft si Akcees te invita la Career Leader 3

Veaceslav Munteanu slavuttici at gmail.com
Tue Apr 2 18:14:11 EEST 2013

2013/4/2 Laura Mihaela Vasilescu <laura.vasilescu at rosedu.org>:

> Totuși, mesajul lui ddvlad legat de formă (nu de conținut) este true
> și are dreptate (și ROSEdu mai face uneori așa). Reclame la
> detergenți. :P
>
> Laura

Sunt deacord, însă sunt foarte sceptic referitor la la prezentările,
"training-urile" care se duc în facultate. Marea majoritate sunt
ținute de persoane plictisite, care nu au nici un chef, dar care au
fost trimise de șefi să mai țină o prezentare, poate un student
rătăcit va veni pe la ei să facă practică și eventual să se angajeze.

În rest am găsit mai utile mâncarea sau sucurile care le aduceau :D
Cei drept, asta e părerea mea :)

--
Veaceslav