[rosedu-general] Microsoft si Akcees te invita la Career Leader 3

Laura Mihaela Vasilescu laura.vasilescu at rosedu.org
Tue Apr 2 17:20:34 EEST 2013

2013/4/2 Mihnea Dobrescu-Balaur <mihneadb at gmail.com>:
> /me își asumă eventualele înjurături pentru ce urmează.
>
> Haide să fim totuși corecți. Știu destui care au (am) râs (în hohote)
> de chestia asta [1]. Nu aș vrea să devenim așa.
>
> În plus, când se postează ceva ce promovează un eveniment în care e
> implicat Google (de exemplu) nu există astfel de reacții. În
> realitate, Google e la fel de „non open source” ca Microsoft. Sigur,
> de la Google mai primim sponsorizări.
>
> Nu în ultimul rând, ROSEdu (din ce înțeleg eu) sprijină educația.
> Anunțul era despre un eveniment de dezvoltare personală (sau ceva pe
> acolo). Nu văd de ce nu e în target.

> [...]

Simpatitez cu poziția lui Mihnea, întrucât mesajul era unul de invite
la un eveniment de dezvoltare personală, realizat de angajați de la
compania Microsoft. Puteau fi angajați și de la alte companii, precum
Google/Facebook care fac tot closed source. :)

Totuși, mesajul lui ddvlad legat de formă (nu de conținut) este true
și are dreptate (și ROSEdu mai face uneori așa). Reclame la
detergenți. :P

Laura