[rosedu-general] Microsoft si Akcees te invita la Career Leader 3

Vlad Dogaru ddvlad at herebedragons.ro
Mon Apr 1 17:33:51 EEST 2013

On Mon, Apr 01, 2013 at 05:29:03PM +0300, Mihai Maruseac wrote:

> Neața :)
>
> Well... am trăit s-o văd și pe asta. Microsoft și closed software pe o
> listă de comunitate Open Source :)

> Da. Dar și Open Source contează :)

> Bla-bla-bla :) Let the trolling begin :)
>
> PS: Nu o lua personal, reply a pornit doar din cauză că apare
> Microsoft pe listă de Open Source :) (also, formularea de început e
> prea clișeu, vorba lui Vlad :P)

For the record, vorbeam de formulări de genul "Ești X și Y și nu știi
cum să Z?  T și U te invită la V!".

Acuma, mi se brehăne de cum le formulează Microsoft, dar aș putea să jur
că am văzut și mesaje de promovare a ROSEdu care sună la fel.  IMO this
sucks, începe ca o reclamă la detergent.

Thanks,
Vlad