[rosedu-general] Microsoft si Akcees te invita la Career Leader 3

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Mon Apr 1 17:29:03 EEST 2013

2013/4/1 Mihai Barbulescu <b12mihai at gmail.com>:
> Salut,

Neața :)

Well... am trăit s-o văd și pe asta. Microsoft și closed software pe o
listă de comunitate Open Source :)

> Esti pasionat de tehnologie si iti doresti sa lucrezi alaturi de
> profesionisti in domeniu?

Da. Dar și Open Source contează :)

> Avem vesti bune pentru tine: au inceput
> inscrierile la cea de a treia editie Career Leader...

Bla-bla-bla :) Let the trolling begin :)

PS: Nu o lua personal, reply a pornit doar din cauză că apare
Microsoft pe listă de Open Source :) (also, formularea de început e
prea clișeu, vorba lui Vlad :P)

--
MM
"All we have to decide is what we do with the time that is given to us"