[rosedu-general] Linux Install Fest - Call for help

Veaceslav Munteanu slavuttici at gmail.com
Thu Sep 27 16:07:03 EEST 2012

Am o mică remarcă, referitor la observațiile mele de anul trecut:

Nu știu dacă s-a discutat undeva despre detaliile organizatorice, dar
recomand(foarte tare recomand) ca fiecare Linux Install Helper să aibă
distribuțiile ca Live Usb și nu ca Live Cd.

Motivul: O mare parte din studenții care vin la studii în Anul 1,
cumpără acum un notebook, iar producătorii de notebook-uri pun cele
mai lente și ieftine DVD-Reader-e, pentru că nimeni nu le prea
folosește.

Alte modele de 13 inch nici nu le au și nu consider că e necesar să
testăm răbdarea helperilor cu device-uri lente.

personal am 2 stick-uri, și pot să vin cu 2 distribuții Live.

+ ar fi bine să fie ceva de "ronțăit" pentru Help-eri, ori anul trecut
muream de foame lângă un calculator care nu dorea să instaleze linux.
:)

--
Veaceslav