[rosedu-general] Linux Install Fest - Call for help

Sorina - Gabriela Sandu sandu.sorina at gmail.com
Tue Sep 25 15:03:07 EEST 2012

Hello!

2012/9/25 Andrei Duma <andrei.duma.dorian at gmail.com>:
> Salut!
>
> Pot sa dau o mana de ajutor daca nu sunt expert in Linux si daca sunt anul I? :D
> In faza mea de distro-hopping am instalat cam toate distributiile
> majore (fara Gentoo). M-am oprit la Arch.
>
> Daca nu [mai] este nevoie de 'instalatori', pot ajuta unde este nevoie
> (alias "baiatul cu apa" :D).

Da, sigur, o mână de ajutor e întotdeauna binevenită, nu contează ce an ești :)

Întrucât ai mai făcut instalări, ai putea ajuta cu asta, nu ai de ce
să-ți faci griji legat de probleme mai avansate ce pot apărea, pentru
asta vom încerca să avem o echipă de troubleshooting. Deasemnea poți
să ajuți cu înregistrarea participanților sau dacă ai vreo distribuție
care îți place în mod special, poți sta la Demo Stations să îi
prezinți avantajele și să îi convingi și pe alții să o folosească.

Completează te rog formularul [1] și bifează acolo cu ce ai vrea să
ajuți. Ne vom împărți "rolurile" după ce avem o idee mai clară despre
cine/ce/când poate să facă :)

[1] https://docs.google.com/a/rosedu.org/spreadsheet/viewform?formkey=dGlJNGtDeW5tN09PeDJDVi1GVmVWMEE6MQ#gid=0

Sorina