[rosedu-general] Pagina de parteneri si sponsori pe site

Laura Vasilescu vasilescu.laura at gmail.com
Fri Sep 14 12:43:19 EEST 2012

2012/9/14 Razvan Deaconescu <razvan at rosedu.org>:
> Salutare!
>
> Legat de ideea de promovare a colaborărilor pe care le avem, propun să
> creăm o pagină de parteneri/colaboratori pe site. Aceștia pot fi
> comunități, asociații, insistituții sau firme cu care avem parteneriate
> sau sponsorizări sau colaborări.
>
> Trebuie structurată informația pe această pagină. Eu propun următoarele
> (în română, vom traduce și în engleză):
>
> * Numele paginii va fi www.rosedu.org/ro/partners/.
>
> * Titlul paginii va fi "Parteneriate și colaborări"
>
> * Secțiunile vor fi:
>
> ** "Comunități partenere"
> [...]

În general categoriile sunt puțin altfel, și anume:

* Parteneri:
- grupuri, asociații, ONG-uri care ne sprijină și cu care colaborăm la
diversele evenimente (aici aș pune Facultatea de Automatică și
Calculatoare, grupul Systems, infoarena, IPWorkshop, ASAFF)

* Sponsori
- firme care ne-au ajutat cu sponsorizări

* Parteneri Media:
- site-uri sau lucruri de genul care ajută la promovare (aici pot fi
chiar asociații precum BEST, LSE și altele care ne-au ajutat cu
promovarea evenimentelor)

Laura