[rosedu-general] Pagina de parteneri si sponsori pe site

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Fri Sep 14 12:38:04 EEST 2012

Salutare!

Legat de ideea de promovare a colaborărilor pe care le avem, propun să
creăm o pagină de parteneri/colaboratori pe site. Aceștia pot fi
comunități, asociații, insistituții sau firme cu care avem parteneriate
sau sponsorizări sau colaborări.

Trebuie structurată informația pe această pagină. Eu propun următoarele
(în română, vom traduce și în engleză):

* Numele paginii va fi www.rosedu.org/ro/partners/.

* Titlul paginii va fi "Parteneriate și colaborări"

* Secțiunile vor fi:

** "Comunități partenere"
*** Comunități cu care avem un parteneriat informal: promovare reciprocă
    a evenimentele, susținere/suport în evenimente acolo unde este
    cazul, anunțuri. Cred că avem deja așa ceva cu InfoArena.

** "Organizații partenere"
*** Asociații, fundații, instituții sau firme cu care avem încheiat un
    contract de parteneriat. Nu este ceva informal, ci un contract de
    parteneriat, semnat ștampilat cu acordul părților în care se descriu
    elementele de colaborare.

** "Sponsori și susținători"
*** Asociații, fundații, instituții sau firme cu care avem contracte de
    sponsorizare sau acorduri.

Pentru fiecare secțiune ar trebuie să apară numele
instituției/comunității, logo-ul, link la site și o descriere scurtă a
formei de colaborare. Desigur, acele intrări și descrierile vor fi
făcute doar cu acordul partenerului.