[rosedu-general] [consiliu] Cum/dacă ROSEdu promovează anunțuri de job-uri

Andrei Maruseac andrei.maruseac at gmail.com
Wed Sep 5 16:03:12 EEST 2012

În data de 5 septembrie 2012, 15:53, Mihai Maruseac
<mihai.maruseac at gmail.com> a scris:

> Asta se poate rezolva cu un responsabil care să primească prin mail
> oferta și el sa adauge în calendar sau undeva să știe să trimită
> mailul la timp. Nu mănâncă extrem de mult timp și am putea s-o facem.

Cel mai probabil ofertele vor fi primite de oameni diferiți, de cei
care comunică cu firmele partenere pentru diferite proiecte. La
primirea ofertei cel care a primit-o trebuie să posteze oferta pe
feed. Dacă nu s-a dat vreun mail în ultima lună poate anunța și pe
listă că au apărut oferte noi. Nu văd de ce ar fi nevoie de o persoană
responsabilă.

--
Andrei Maruseac
membru ROSEdu