[rosedu-general] [consiliu] Cum/dacă ROSEdu promovează anunțuri de job-uri

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Wed Sep 5 15:53:03 EEST 2012

2012/9/5 Vlad Dogaru <ddvlad at rosedu.org>:

> Eu cred că e o idee bună, dar ar trebui să se ocupe cineva de asta.  Iar
> șansele ca asta să se întâmple sunt mici, ținând cont că și pe site la
> 'News' bate vântul :-P

Asta se poate rezolva cu un responsabil care să primească prin mail
oferta și el sa adauge în calendar sau undeva să știe să trimită
mailul la timp. Nu mănâncă extrem de mult timp și am putea s-o facem.

Cu news-ul e altă discuție, trebuie mai mulți care să se bage acolo
sau parcă-l schimbam în feed-ul de pe planet :-/

--
MM