[rosedu-general] [consiliu] Cum/dacă ROSEdu promovează anunțuri de job-uri

Laura Vasilescu vasilescu.laura at gmail.com
Wed Sep 5 12:45:26 EEST 2012

Hello,

Discuția a pornit pe lista de consiliu a Asociației ROSEdu. O să
încerc să fac un mic rezumat:

Se pune problema că există parteneri ai asociației (cei care ne ajută
prin diverse sponsorizări să realizăm evenimente) care și-ar dori să
facă publice membrilor comunității ROSEdu job-urile de care aceștia
dispun.

Personal, nu as vrea să transformăm această listă în bestjobs, dar
sunt de părere că firmele partenere sunt în general selecționate cu
grijă și își manifestă în interesul pentru susținerea Open Source.

Se discuta mai demult de crearea unei pagini în care să fie prezentați
toți partenerii ROSEdu (cum și în ce fel ne-au ajutat). Mă gândesc că
poate ar fi o idee să fie creat tot acolo și un feed de agregare al
job-urilor pe care aceștia le au disponibile. Dezavantajul ar fi că
s-ar putea ca respectivul feed să nu fie suficient de urmărit.

Nu cred ca astfel de anunțuri ar invada lista (cred că ar fi maxim 1-2
pe lună), dar cred că cel mai bine ar fi să există o dezbatere pe
această temă în cadrul comunității.

Voi cum credeți că ar trebui procedat cel mai bine?

Laura