[rosedu-general] Introducere în Free Software pentru studenții de la alte facultăți

Răzvan Sandu razvan.sandu at zando.ro
Wed Oct 10 12:33:53 EEST 2012

Bună ziua,

Mulțumesc încă odată tuturor membrilor ROSEdu pentru invitația și
*deosebit* de plăcuta participare la Linux Install Fest 2012 !  :)

Aș dori să știu dacă aveți în proiect - și dacă eu, personal, pot ajuta
la - organizarea de evenimente de popularizare a Software-ului Liber
pentru colegii din alte facultăți.

Am în vedere, în special:

- facultățile cu profil „non-electric” din UPB, cum ar fi Ingineria
Mecanică, Transporturile, Aerospațialele...

- Universitatea Tehnică de Construcții București http://www.utcb.ro
(poate cu ajutorul colegilor de la ASCB  http://ascb.ro/ )

- ASE București http://www.ase.ro (poate cu ajutorul colegilor de la
asociațiile studențești de acolo