[rosedu-general] POLIfest

Laura Vasilescu vasilescu.laura at gmail.com
Wed Oct 10 00:07:52 EEST 2012

Salutare!

O să trimit fix din mail-ul lui Daniel. Pe scurt, POLIfest este fiz
Ziua Porților Deschise care s-a desfășurat și în luna aprilie a anunui
trecut.

Ca organizare, nu știu dacă mai avem cărți de vizită generice. Cei
care pot să se implice să treacă și prin 106 să vadă dacă mai sunt :)

Cred că a fost un impact destul de bun să participăm data trecută. Mie
mi-au spus până acum 3 studenți că au auzit de ROSEdu la ZPD.