[rosedu-general] Capture The Flag

Irina Preșa irina.presa at gmail.com
Tue Nov 13 23:47:49 EET 2012

Salut!

Știu că data trecută nu a prea ieșit, dar ne mobilizăm și noi să facem
echipă CTF? :D

Urmează două concursuri, pe 16 [1] și pe 24 [2]. Din ce am vorbit pe
IRC, sunt ceva oameni care par interesați. Mâine aș vrea să ne
înscriem la primul, ne cer să zicem și un număr de membri, dar pare
opțional, deci cine e interesat poate să apară și după :).

Eu propun să folosim canalul #rosedu_ctf, pentru discuții/colaborare
în timpul concursurilor, dar putem și direct #rosedu dacă nu e trafic
prea mare pe acolo (deși concursurile de genul ăsta interzic
colaborarea între echipe și pe al doilea canal poate mai sunt și alți
oameni :-"). De asemenea, ar fi frumos să facem un fel de blog pe
rosedu, unde publicăm soluțiile noastre la finalul fiecărui concurs.

Planul e simplu: urmărim calendarul ctf [3] și înscriem echipa
(generică) la fiecare concurs. În funcție de disponibilitate/chef cei
care vor să joace se adună pe IRC. De asemenea, cei care sunt în
București se pot întâlni și live pentru jocuri cu bere și colaborare
directă :).

[1] http://www.polictf.it/home/rules.html
[2] http://ructf.org/e/2012/
[3] http://captf.com/calendar/