[rosedu-general] Carti de vizita

Camelia Groza camelia.groza at gmail.com
Mon May 28 11:41:20 EEST 2012

Hi

Cum unii dintre noi vom merge la OSOM si vom avea nevoie de carti de
vizita cu ROSEdu, m-am gandit ca ar fi o idee buna sa facem pentru
toti cei care isi doresc. Problema e ca ne cam grabim si as vrea maine
sa dam comanda. Le vom faca la [1], acolo unde le-a facut Adrian pe
cele generice de la Ziua Portilor Deschise. Template-ul este cel de pe
redmine [2].

Comanda minima este de 100 de bucati si costa in jur de 30 de lei. Din
moment ce ne grabim, ne va ajuta RD cu banii. Cei dintre voi care
doresc, va rog sa imi dati un mail privat pana maine in care sa imi
spuneti numele, adresa de mail si numarul de telefon.

[1] http://www.copyprint.ro/
[2] https://projects.rosedu.org/projects/rosedu-internal/files

Camelia