[rosedu-general] Hack Day

Octavian Costache octavian.costache at gmail.com
Sun May 27 00:35:13 EEST 2012

Am creat aici o listă cu câteva issue-uri care mie mi se par suficient de
self contained și ușor de lucrat la ele relativ independent.
https://github.com/pistruiatul/hartapoliticii/issues?direction=desc&labels=hackathon&page=1&sort=created&state=open

O să încerc să mă trezesc relativ devreme să fiu pe skype, dar asta
înseamnă cam 9am ora mea locală... 5pm ora României.

Ne auzim mâine.

Vivi.

--
Octavian Costache