[rosedu-general] Karaoke Summer 2012 Edition

Răzvan Botea utherr.ghujax at gmail.com
Thu May 24 18:06:11 EEST 2012

On 5/24/2012 5:00 PM, Razvan Deaconescu wrote:

> O să mă ocup eu de rezervarea sălii EC105. În afară de asta e nevoie de:
> * Selecție muzică (fișiere de karaoke). Ar fi o idee bună de apel la
> comunitate să contribuie cu fișiere, să le avem undeva centralizate.

Ne putem folosi de lista de anul trecut, și mai putem adăuga. A cui era
laptopul de anul trecut ?

> * Printat foi cu melodii ca să știe oamenii ce să aleagă.

I can take care of that as soon as I have the list.

> * Laptop de pe care să se prezinte.
> * De la administrația facultății putem obține un microfon, dar ar mai fi
> util unul.

Da. Last year eu parcă îmi aduc aminte că erau două microfoane :-?

> * Cineva care să se priceapă să pună, în sala EC105, de aranjat cabluri,
> sunet etc.

De asta cred că ne putem ocupa majoritatea, ne putem distribui taskurile
atunci. În principiu mă voi putea ocupa eu și l-aș mai alege pe AJ.

> * Cumpărat sucuri și pahare de unică folosință.

+ doze bere. Laura, Valentina și cine mai vrea + cineva cu mașină ?

> * Promovare: liste, facebook, forumuri, blog-uri.

All I can do here is G+.

> * Cineva care să facă poze.

În afară de Andrada, pe Victor l-am mai văzut cu camera foto.

> * Cineva care să joace rolul de moderator, de chemat oamenii la cântat
> și altele.

RD, you did a great job last year on that :D.

> Mai e ceva? AJ, Laura?

Damn it AJ ! mi-ai luat-o înainte cu mailul :)). Apropo, don't forget
your guitar :D.

Ok, deci first things first, aș vrea lista cu melodiile de anul trecut
(or even better the songs themselves) și pe baza a ce se mai discută pe
listă voi mai adăuga melodii. Voi pune o arhivă pe swarm-ul meu cu ce am
ales care va fi downloadată pe laptopul celui care-l aduce.

--
Răzvan Botea