[rosedu-general] Karaoke Summer 2012 Edition

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Thu May 24 17:00:16 EEST 2012

Răzvan Botea <utherr.ghujax at gmail.com> writes:

> Nu știam că este organizat de facultate. Ok, deci presupun că este
> organizat de cineva (nu neapărat din ROSEdu) din facultate. Pe
> karaoke.cs.pub.ro e doar o galerie de poze, nu am găsit nimic de
> contact (am presupus că inițiatorul acestui eveniment este aceeși
> persoană la fiecare ediție).
>
> În concluzie, care este procedura? I've never done this before. Este
> vreoo persoană anume care se ocupă cu așa ceva pe care aș putea s-o
> contactez ?

O să mă ocup eu de rezervarea sălii EC105. În afară de asta e nevoie de:
* Selecție muzică (fișiere de karaoke). Ar fi o idee bună de apel la
comunitate să contribuie cu fișiere, să le avem undeva centralizate.
* Printat foi cu melodii ca să știe oamenii ce să aleagă.
* Laptop de pe care să se prezinte.
* De la administrația facultății putem obține un microfon, dar ar mai fi
util unul.
* Cineva care să se priceapă să pună, în sala EC105, de aranjat cabluri,
sunet etc.
* Cumpărat sucuri și pahare de unică folosință.
* Promovare: liste, facebook, forumuri, blog-uri.
* Cineva care să facă poze.
* Cineva care să joace rolul de moderator, de chemat oamenii la cântat
și altele.

Mai e ceva? AJ, Laura?