[rosedu-general] Karaoke Summer 2012 Edition

Răzvan Botea utherr.ghujax at gmail.com
Thu May 24 16:45:35 EEST 2012

On 5/24/2012 4:38 PM, Alexandru Juncu wrote:

> Corect... karaoke nu este un proiect ROSEdu, e al facultăți... e greu
> cu acești 'noi'.. nu-i așa, RD?

Nu știam că este organizat de facultate. Ok, deci presupun că este
organizat de cineva (nu neapărat din ROSEdu) din facultate. Pe
karaoke.cs.pub.ro e doar o galerie de poze, nu am găsit nimic de contact
(am presupus că inițiatorul acestui eveniment este aceeși persoană la
fiecare ediție).

În concluzie, care este procedura? I've never done this before. Este
vre-o persoană anume care se ocupă cu așa ceva pe care aș putea s-o
contactez ?

--
Răzvan Botea