[rosedu-general] Karaoke Summer 2012 Edition

Răzvan Botea utherr.ghujax at gmail.com
Thu May 24 16:40:36 EEST 2012

On 5/24/2012 4:33 PM, Alexandru Juncu wrote:

> Errrr.... nu era mai ok ca mai întâi să faci doodleul? Nu pentru asta
> este un doodle, să vezi interesul oamenilor?

Vroiam să știu dacă este ok în primă fază, eu nu am făcut (prea) mare
parte din organizarea acestui social event, și nu stiu exact ce
presupune. Am formulat "întrebarea prost" :P, oameni doritori sunt sigur
că exista, voiam să aflu dacă se mai poate ține efectiv.

Anyways, here's the doodle:

http://www.doodle.com/zgfuu3snbigr7ts7

--
Răzvan Botea