[rosedu-general] Karaoke Summer 2012 Edition

Răzvan Botea utherr.ghujax at gmail.com
Thu May 24 16:27:39 EEST 2012

Salut!

Așa cum ne-am obișnuit până acum (last year it was, nu știu de alte
ediții) noi, ROSEdu, organizam la sfârșitul fiecărei sesiuni de vară o
seară/noapte de Karaoke în facultate. Ultima ediție a avut un succes
răsunător, și ar fi fain să transformăm cumva asta într-o tradiție.

Just like last year, propun să fie pe 8 Iunie, Vineri, exact după ce
lumea (majoritatea) termină cu examenele și înainte să plece acasă (sau
în altă țară).

Aș dori să știu dacă mai există interes pentru așa ceva înainte să
continui, să fac un Doodle (pentru numărul de persoane), etc...

Ce spuneți :) ?

--
Răzvan Botea