[rosedu-general] :*

Razvan Rughinis razvan.rughinis at cs.pub.ro
Sat May 19 15:18:00 EEST 2012

2012/5/19 Răzvan Botea <utherr.ghujax at gmail.com>:

> So many Răzvani :(, deja numele meu este mainstream.
>
> --
> Răzvan Botea

Off-topic warning!

In urma cu ceva ani am mers in Retezat pentru alpiniada. Seara erau la
un vin fiert doua echipe de cate 5 insi, cea din Bucuresti si cea din
Timisoara. Coincidenta a facut ca din echipa din Bucuresti, din cei 5
membrii, 3 sa avem numele Razvan. Am tot schimbat mai mult povesti de
vitejie montaniarda pana cand efectul dezinhibant al alcoolului l-a
adus pe unul dintre timisoreni in pragul sinceritatii: "Eu tot nu ma
prind ce inseamna la voi in Bucuresti, Razvan. Ca va tot spuneti unul
altuia Razvan si cand e de bine si cand e de rau." Omul pierduse
introducerile initiale si apoi confundase apelative uzuale de genul
"retartad" sau "dude" cu abuzul apelativului "Razvan".

As dori sa initiem un proiect de adaugare in dexonline a adjectivului
razvan. Cine se baga sa scrie definitia, pornind de la exemplarele
superbe din ROSEdu?

/RR (Razvan Razvan)