[rosedu-general] Rosedu beerathon

Flavius Anton fvanton at yahoo.com
Wed May 16 18:14:22 EEST 2012

Eu nu cred ca mai pot veni, sorry. O sa raman tot cu 98 de beri de
incercat. Poate nu ar trebui sa spun asta pe lista principala :)), dar
am un prieten care e aproape sa nu intre in examen la SD, mi-a cerut
ajutorul cu o tema si doar n-o sa stau sa beau bere cand el aproape are
restanta. Sorry guys, e super cu voi, o sa vin de cate ori am ocazia.

--
Flavius Anton