[rosedu-general] Implicare ROSEdu in IP Workshop

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Mon May 7 14:54:19 EEST 2012

Razvan Deaconescu <razvan at rosedu.org> writes:
> În urma unor discuții cu Laura am ajuns la o descriere a implicării
> ROSEdu și a unei propuneri de cursuri precum cea de aici[2].
>
> Am vorbit cu Alex să-i trimit cât mai grabnic propunerea
> definitivată. Așa că vă rog să parcurgeți propunerea, să o editați acolo
> unde credeți de cuviință și să vă manifestați, dacă doriți și vi se pare
> interesant, intenția de participare. În particular, suntem în căutare de
> persoane care vor să pregătească materiale și să țină cursuri. Pe
> moment, suportul în definirea programei este prioritar (vedeți
> TODO-urile din document).

> [...]

Bun, hai să o facem mai simplu. În afară de Laura și cu mine cine mai
poate veni 12 zile la Călimănești pentru IP Workshop? Evident, și să
susțină niște prezentări pentru topic-urile de mai sus.

Gândiți-vă la acest lucru ca la o mini-vacanță. Și aveți șansa rarisimă
a merge cu mine și cu Laura acolo. Nu cred că un lucru pozitiv, dar e o
șansă rarisimă :-P