[rosedu-general] Techblog in the news

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Wed May 2 11:46:14 EEST 2012

Mihai Maruseac <mihai.maruseac at gmail.com> writes:
> Salut,
>
> Mă uitam azi pe statisticile de la Techblog și am observat că am ajuns
> pe Coder Weekly[1].
>
> Ca alte statistici interesante: 1186 de vizite la techblog vin de pe
> reddit, 263 de pe facebook, 24 de pe google (15 G+). Avem 1099 de
> view-uri pentru valgrind, 478 gdb și 453 pentru git.

Nice work, MM! Super tare că avem 1099 de viewer-uri pe Valgrind. M-am
uitat și pe planet.cs.pub.ro azi[2] și sunt multe articole Techblog sau
ROSEdu-related. Foarte mișto!

> GG pentru toți contribuitorii. Să curgă articolele :D

Susțin. Voi reveni și eu săptămâna viitoare cu un articol. Am tot felul
de idei și acum am prins timp de ele :-)

[2] http://planet.cs.pub.ro/