[rosedu-general] Hack Day - mai departe

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Sat Mar 31 20:25:38 EEST 2012

2012/3/31 Razvan Deaconescu <razvan at rosedu.org>:

> În momentul ăsta e și vorba de availability. Sâmbăta este CDL + WebDev +
> LPIC.

Poate acum da, dar pe termen lung este vorba despre lipsa unei
consecvente intre editii, plus raritatea evenimentelor. Marea
majoritate a oamenilor care termina CDL isi doresc sa lucreze in
acelasi stil si mai departe, dar pe cont propriu "se pierd", sau nu se
motiveaza suficient. Practic din gama noastra de activitati, nu se
regaseste nimic care sa se adreseze specific studentilor cu
cunostiinte la nivelul post-CDL in general, si celor de anii 2 si 3 in
particular.

Este o problema pe care Mihai Bivol a semnalat-o deja si despre care a
inceput o discutie. Eu vad cea mai rapida solutie doar prin aplicarea
propunerilor lui, fie *in* HackDay (ceea ce ar insemna sa modificam
putin structura HackDay pentru a exista secventialitate temporala),
fie ca un eveniment la doua saptamani din care editiile pare/impare sa
fie HackDay in sine si celalte sa fie doar Buffalo.

Oricum ideile sunt acolo, si cred ca este nevoie de o discutie care sa
ii implice pe Mihai si AlexM, ca sa fie toate cartile "pe masa".