[rosedu-general] Hack Day - mai departe

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Sat Mar 31 19:53:09 EEST 2012

Alex Morega <alex at grep.ro> writes:
> [...]
> ediții, luna viitoare ar trebui să facem numărul 6. Aș vrea să aduc în
> discuție două chestiuni:
>
> 1. Eu văd Hack Day ca un eveniment adresat în principal comunității
> ROSEdu, un loc în care să ne strângem în scop productiv, să lucrăm la
> proiectele noastre (e.g. WoUSO), as opposed to bere sau laser tag,
> unde ne strângem strict în scop distractiv. Mi se pare însă că la Hack
> Day vin în principal oameni care iau prima oară contact cu ROSEdu (e
> bine că vin, no complaints there :). Cu ce am greșit? Poate am pus

În momentul ăsta e și vorba de availability. Sâmbăta este CDL + WebDev +
LPIC.

Apoi, trebuie stimulat cumva interesul pentru un proiect sau altul, care
nu se face doar prin e-mail. Ar trebui, cred eu, contactate persoane
în mod particular pentru un proiect sau altul. Nu cred ca merge mass.

> 2. Vrea cineva să ajute la organizarea Hack Day? Ca treburi de zi cu
> zi, e vorba în principal de trimis mail-uri, pus informație pe site,
> lansat câte un doodle. Mai important însă e vorba de stabilit direcția
> evenimentului, să fie ceva cât mai "fun" și "rewarding" pentru
> participanți, scuzați englezismele. Who's game?

Eu mă pot ocupa de promovare, dar cred că ar trebui integrat cineva
mai "tânăr" care să susțină partea asta. Eu sunt implicat în destul de
multe lucruri și risc să devin bottleneck.