[rosedu-general] Fwd: [rosedu-admins] Comunicarea in ROSEdu

Valentina Manea valentina.manea.m at gmail.com
Wed Mar 28 23:41:10 EEST 2012

On 03/28/12 23:34, Alexandru Juncu wrote:

> Doar eu găsesc un paradox aici? Adică:
> Vrem să micsorăm numărul de liste și pentru asta, mai creăm o listă...
> link related [0].
Le ștergem pe cele nefolosite sau inutile. Nu e totuna cu a organiza
puțin listele.

> Și creăm lista asta pentru ca oamenii să nu mai fie spamați dacă nu
> vor, dar totuși, implicit îi înscriem pe cei de pe members, fără să îi
> intrebăm. Și totuși nu este o listă a asociatiei, dar îi înscriem
> numai pe cei din asociație.
Cei din members oricum află detalii de organizarea pentru căăă .. well,
sunt members. Iar lista nu e *numai* pentru cei din asociație. E
deschisă și am zis în mail-ul anterior către cine. (sper că nu e în
conflict cu ce idee are Alex Eftimie)

> Și nu vrem să devină o listă cu prea mult spam pentru cei care nu vor
> să știe ce se întâmplă în comunitate, vor să știe doar ce îi
> interesează, dar vrem să devină lista comună și pentru cdl și pentru
> rsoc, astfel încât cei de la rsoc să primească mesajele de la cdl.
>
> Please explain.
>
> [0] http://xkcd.com/927/
Cu RSoC și CDL la comun nici eu nu sunt de acord.