[rosedu-general] partners.rosedu.org

Vlad Dogaru ddvlad at rosedu.org
Wed Mar 14 00:13:55 EET 2012

2012/3/13 Razvan Deaconescu <razvan at rosedu.org>:

> Atunci putem spune fiecare companie ce a susținut, sau putem face
> "secțiuni" per proiecte.

> De ce e overkill?

Lăsând la o parte faptul că "overkill mult prea mare" e prea pleonasm,
o pagină de "partners" ar implica faptul că firmele listate sunte
parteneri "full" ai ROSEdu – which they might not be.

Mai mult, ar fi dificil ca, pornind de la cdl.rosedu.org, de exemplu,
să ajungi la rosedu.org/partners.  Dacă fiecare proiect și-ar lista
partenerii pe o pagină separată, ar fi mai clar cine a contribuit și,
mai important, ar fi mai ușor de ajuns de la un proiect la pagina de
contribuitori.  Proiectele au target-uri diferite și e important să se
poată ajunge ușor de la front page-ul unui proiect la pagina de
sponsori.

A avea o pagină globală de parteneri cred că ar deschide discuții de
genul "când o firmă devine partener?".  A avea o pagină de sponsor per
proiect listează clar faptul că o entitate a ajutat la _acel_ proiect.

Cred că ar fi util un rosedu.org/partners cu link-uri la paginile
aferente fiecărui proiect.

> Cum adică "nu cred"? :-) O dăm în discursuri de politician? :-) Statusul
> nu spune de publicitate – rulled out :-)

I don't get it :-)  Smiley overload? :-)  Also, u mispeld a wurd :-(

> Modul în care promovezi colaborările și partenerii tăi este prin
> asemenea pagini. Mi se pare o dovadă a bunei colaborări să existe o
> astfel de pagină și să crești vizibilitatea partenerilor. Nu o văd ca un
> "sell out" cât o formă de recompensare a susținerii din partea partenerului.

Nici mie nu mi se pare sellout, dar, din nou, cred că ar apărea
discuții care ar duce la pagini cheesy de genul "sponsori platinum",
"sponsori copper", "sponsori mold".  Per-project pages are better.

Părerea mea (că doar a cui? doar eu am scris :-P)

Vlad