[rosedu-general] partners.rosedu.org

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Tue Mar 13 21:00:55 EET 2012

Laura Vasilescu <vasilescu.laura at gmail.com> writes:
> Eu nu cred că este o idee bună pentru că:
> 1. fiecare companie susține anumite proiecte din ROSEdu; nu toate;
> 2. scopul este să promovăm faptul că o companie (fie ea X) s-a
> implicat în proiectul Y (ei cu asta vor să fie cunoscuți și acolo se
> așteaptă să fie vizibili)

Atunci putem spune fiecare companie ce a susținut, sau putem face
"secțiuni" per proiecte.

> 3. o pagină cu promovare de firme e un overkill mult prea mare

De ce e overkill?

> și nu cred că suntem o organizație cu anunțuri la mica publicitate.

Cum adică "nu cred"? :-) O dăm în discursuri de politician? :-) Statusul
nu spune de publicitate – rulled out :-)

Modul în care promovezi colaborările și partenerii tăi este prin
asemenea pagini. Mi se pare o dovadă a bunei colaborări să existe o
astfel de pagină și să crești vizibilitatea partenerilor. Nu o văd ca un
"sell out" cât o formă de recompensare a susținerii din partea partenerului.