[rosedu-general] Redmine profiles (was: Comunitatea ROSEdu)

Alexandru Juncu alex.juncu at rosedu.org
Wed Mar 7 20:59:38 EET 2012

2012/3/7 Alexandru Juncu <alex.juncu at rosedu.org>:
> Deci facem drop la ideea de people.rosedu.org.
>
> OK, ce facem în loc? Ce propun: să folosim pagina de profil de la Redmine...
>
> ...care mi s-a părut foarte urâtă implicit. Așa că am căutat un plugin
> să îl facă mai ok.. Am găsit unul [1] care te lasă să îți creezi o
> pagină de profil custom, editând-o ca pe un wiki (with yet another
> markup language :| ). Iată un exemplu de rezultat [2] :-"
>
> De asemenea, am găsit că în Redmine există ideea de CustomFields [3].
> Și putem adăuga câmpuri la cerere pentru utilizatori. Exemplu, am
> [...]

Și am uiat să precizez un avataj mare: una dintre scopurile
people.rosedu era să fie asociate proiecte utilizatorilor)... redmine
ar face asta de la sine :P

Pe de altă parte, people.rosedu era un wiki pentru că voiam să facem
un mini profil și a persoanelor care au avut o interacțiune mai mică
cu ROSEdu (gen au ținut o prezentare la RTT). Aceste persoane nu ar
avea cont pe Redmine.