[rosedu-general] Redmine profiles (was: Comunitatea ROSEdu)

Alexandru Juncu alex.juncu at rosedu.org
Wed Mar 7 20:47:31 EET 2012

Deci facem drop la ideea de people.rosedu.org.

OK, ce facem în loc? Ce propun: să folosim pagina de profil de la Redmine...

...care mi s-a părut foarte urâtă implicit. Așa că am căutat un plugin
să îl facă mai ok.. Am găsit unul [1] care te lasă să îți creezi o
pagină de profil custom, editând-o ca pe un wiki (with yet another
markup language :| ). Iată un exemplu de rezultat [2] :-"

De asemenea, am găsit că în Redmine există ideea de CustomFields [3].
Și putem adăuga câmpuri la cerere pentru utilizatori. Exemplu, am
adăugat câmpul de IRC nick [2] (am adăugat și un câmp pentru cheie rsa
publică, dar nu este vizibilă).

Pentru că Redmine este ceva destul de central comunitătii nostre și
cam toti care lucrează într-un proiect ROSEdu au un cont pe Redmine,
am putea să încercăm să promovăm completarea acestor profile. (da,
știu că am încercat să facem aceeași chestie acum mult timp pe Horde,
dar să uitam de asta :P).

Ce ziceți?

[1] http://www.redmine.org/plugins/userprofile
[2] https://projects.rosedu.org/users/3