[rosedu-general] [asist-so] [uso-rules] [Film] Prometheus - AFI Cotroceni, IMAX, joi, 14 iunie 2012, ora 20:30

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Thu Jun 14 09:08:02 EEST 2012

Salutare!

Am cumpărat biletele. Laura are biletele și ea se va ocupa de colectarea
banilor. Lista completă este aici[1].

Cei care sunt marcați "Carnet" sunt rugați să-l aducă. Veți primi
biletul în schimbul banilor (25 RON) și al carnetului. Cei care nu au carnet să
aducă doar banii (28.5 RON).

Ar fi ideal să aveți suma fixă pentru a fi cât mai "speedy" procesul.

Toată lumea este așteptată în intervalul 20:00-20:10 în față la Samsung
IMAX, AFI Palace Cotroceni (lângă Pizza Hut). Tranzacționați cu
Laura. Ea vă va da biletul în schimbul banilor și/sau
carnetului. Trimiteți, vă rog, acest mesaj și celor care nu cred că sunt
înscriși pe liste.

[1]
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Anh5Op_iFi3jdE43cXFzTDVJU0c2Q3hJQmtPZFlTYXc#gid=0