[rosedu-general] [uso-rules] [Film] Prometheus - AFI Cotroceni, IMAX, joi, 14 iunie 2012, ora 20:30

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Tue Jun 12 17:48:52 EEST 2012

Laura Vasilescu <vasilescu.laura at gmail.com> writes:

> AMR < 3h până cumpără RD biletele :P

Am rezervat 27 de bilete (24 studenți și 3 adulți - eu, Cosmin Rațiu,
Andreea Lucău). Tocmai mi-am dat seama că nu știu dacă o să îmi dea voie
să le cumpăr mâine în absența carnetelor de student. Nu știu de ce nu
le-am cumpărat online; am vrut să văd și sistemul de rezervări :-|

O să vorbesc mâine și vă țin la curent. Oricum ar fi, trebuie să veniți
cel puțin joi cu carnetul de student la voi. Vă rog să anunțați și pe
cei care nu sunt înscriși pe listele de mai sus dar s-au abonat la
"film" :-)